مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

خرید حضوری ملک در قبرس شمالی

برای انتخاب و خریدملک در قبرس شمالی به صورت حضوری،با مشاوران و کارشناسان SARMIN GROUP از طریق واتس اپ،تلگرام و … تماس صوتی و تصویری داشته باشید و بعداز مشاوره رایگان،هماهنگی لازم برای تهیه بلیط و ارسال دعوتنامه از طرف کمپانی ما به اداره پلیس فرودگـاه و یک نسخه برای شما صادر می گردد.ما آماده ایم به مدت 7روز میزبان شما در قبـرس شمالی باشیم و محل اقامت رایگان به همراه تور بازدید از پـروژه ها و واحدهای مسکونی و تجـاری شمارا همراهی کنیم و درتمـام پـروسه عقد قراردادملک و دریافت اقـامت همراه شما خواهیم بود.

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

برای انتخاب و خـرید ملک در قبـرس شمالی به صورت غیرحضوری،کارشناسان و تیم SARMIN GROUP بصورت تماس تصویری ،شمارا در مسیر انتخاب واحد مناسب، بدون هزینه یاری و همراهی خواهند کرد.پروسه خرید ملک به صورت آنلاین انجام می گردد، دراین پـروسه قـرارداد را برای شما ارسـال می شود و بعداز حضـور شما به کشـور قبرس شمالی اقامت شما بصورت رایگان انجام می گردد.

انتخاب ملک مناسب

انتخاب ملک درخارج از کشور از نکات مهم است که نیاز به کارشناس و مشاور زبرجد دارد. مشاورین SARMIN GROUP با تجربه و آشنایی کامل به بازار املاک در قبـرس شمالی، آماده اند تا با مشاوره رایگان با توجه به سلیقه ، بودجه و انتخاب شما ، بهترین رابرای شما به ارمغان آوردند. در پروسه خـرید حضوری و غیرحضوری تمام جزئیات به شما گفته و ارائه خواهد شد.درخرید غیرحضوری مشاورین SARMIN جزئیات لیست قیمت، پلن پروژه، پلن واحد و مجوزهای پروژه ، سند پروژه را برای شما ارسال می کنند.

عقد قرار داد

پس از انتخاب ملک ،مشـاورین SARMIN GROUP در مراحـل تخـفیف، هدایای ویژه، و شرایط پرداخت مناسب با کمپانی سازنده توافق خواهند کرد.شما موظف به پرداخت بیعانه به مبلغ 1000پوند به حساب شرکت سازنده خواهید بود که جزئیات حساب بانکی کمپانی از طریق مشاورین SARMIN در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پیش قرارداد بین شما و کمپانی سازنده در سه نسخه آماده می گردد. یک نسخه برای کمپانی سازنده ، یکی نسخه برای خریدار و یک نسخه برای SARMIN GROUP می باشد. پیش قرارداد شامل مباحثی از جمله: 1 – مشخصات طرفین، مشخصات کمپانی و مشخصات فرد خریدار از جمله شماره مشخصات پاسپورت ، شماره تماس، آدرس و ایمیل میگردد. 2 – مشخصات کامل ملک، آدرس واحد،متراژ و … 3 – مبلغ توافق شده (مبلغ ملک) 4 – پرداختی داده شده و تاریخ پرداختی ها 5 – زمان تحویل ملک 6 – هزینه های جانبی اعم از مالیات، مبلغ هزینه انشعاب، هزینه تمبر ذکر میگردد.

ثبت قرار داد

برای ثبت قرارداد ملک در اداره املاک و اراضی (tapo dayire) % 5/0 از قیمت کل ملک برای تمبـر مالیاتی از طرف دولت درنظر گرفته شده است. مشـاورین SARMIN ظرف 24 ساعت قراردادشمارا به اداره مالیات(vergi diresi) برده و در اداره املاک ثـبت می کنند.

– مالیات برای هرملک در قبرس شمالی، ویلایی یا آپارتمانی 5 درصد از مبلغ کل ملک است – هزینه انشعابات بستگی به ساختمان و پروژه در قبرس متغیر است. – مالیات برارزش افزوده در مورد املاک باز فروش در صورت توافق با مالک قبلی لازم به پرداخت نیست. – مالکیت تمامی اسناد صـادر شده در قبـرس شمالی اعم از اسناد ترکی و معاوضه کاملا قسطی و تحت ضمانت دولت جمهوری ترک قبرس شمالی است.